Η κατασκευή ή η δημιουργία ενός λογότυπου (Logo) είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της εταιρικής και επαγγελματικής επικοινωνίας μιας επιχείρησης ή ενός επαγγελματία.
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τη σημασία που έχει ένα λογότυπο, αρκεί να σκεφτούμε τα εκατοντάδες λογότυπα τα οποία βλέπουμε καθημερινά. Πόσα Logo συνδέονται αμέσως με προϊόντα ή υπηρεσίες; Πόσα λογότυπα δεν τα προσέχουμε ή δεν τα κατανοούμε και φυσικά δεν τα συνδέουμε με κάποια επιχείρηση. Ας σκεφτούμε λοιπόν, το λογότυπο, ως την πρώτη και ίσως την πιο καθοριστική επαφή μιας επιχείρησης ή ενός επαγγελματία που παρέκει υπηρεσίες με το καταναλωτικό κοινό και με τους πιθανούς πελάτες.
Σχεδίαση ενός επιτυχημένου Logo.
Οι επαγγελματίες γραφίστες μας με πολυετή εμπειρία στη δημιουργία λογοτύπων γνωρίζουν πως το σωστό λογότυπο πρέπει είναι άρτιο, λιτό, μοναδικό, εύκολα αναγνωρίσιμο και ευανάγνωστο σε οποιαδήποτε μορφή..
Το λογότυπο:
- Είναι το σημείο αναφοράς της εταιρικής σας ταυτότητας, αντιπροσωπεύει την αισθητική σας και απηχεί τη φιλοσοφία, το όραμα και τις αξίες της επιχείρησης σας. Αντανακλά τον επαγγελματισμό και την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.
- Πρέπει να ενσωματωθεί σε όλες τις επικοινωνιακές πρακτικές ή διαφημιστικές προωθήσεις της εταιρείας σας σε οποιαδήποτε διάσταση, σε μεγάλη ή μικρή κλίμακα, σε έντυπα και ψηφιακά μέσα αλλά και σε διαφημιστικά μέσα σε εξωτερικό χώρο. Ένα λογότυπο θα πρέπει να εφαρμοστεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας, σε banner για τα social media, σε επαγγελματικές κάρτες, σε διαφημιστικά φυλλάδια, σε εταιρικά έντυπα και company profiles, σε επιστολόχαρτα, φακέλους, καταχωρίσεις, και αφίσες ή να τοποθετηθεί σε εξωτερικές επιγραφές και υπαίθριες διαφημίσεις χωρίς να αλλοιώνεται και με την ίδια αποτελεσματικότητα.
- Πρέπει να μαγνητίζει το βλέμμα, να προσελκύει τη προσοχή του κοινού στο οποίο απευθύνεστε και δημιουργεί μια πρώτη θετική εντύπωση στους πιθανούς σας πελάτες.
- Αποτελεί το σήμα κατατεθέν σας με το οποίο οι πελάτες και θα σας αναγνωρίζουν και θα σας θυμούνται.
- Είναι διαχρονικό αλλά ταυτόχρονα και ευπροσάρμοστο σε μελλοντικές αλλαγές.
- Ισχυροποιεί την εικόνας σας στην αγορά και επισκιάζει τους ανταγωνιστές σας.
- Αναδεικνύει και αντιπροσωπεύει τους στόχους, το όραμα και την πορεία σας.
- Δημιουργεί το Brand Identity της εταιρικής, επαγγελματικής ή προϊοντικής εικόνα σας.