Γιατί η ιστοσελίδα μου δεν φέρνει πελάτες;
5 ΒΑΣΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟ WEBSITE ΣΟΥ
Δεν έχει επισκεψιμότητα
Όταν κάποιος αποφασίζει είτε να φτιάξει μόνος του είτε να αναθέσει σε μία εταιρεία την δημιουργία μιας ιστοσελίδας είμαστε σίγουροι ότι στο μυαλό του έχει ότι αυτή την ιστοσελίδα θα την επισκέπτεται κόσμος.
Κανένας δεν πληρώνει για να κατασκευάσει μια ιστοσελίδα με λίγα ή πολλά χρήματα για να μην την επισκέπτεται κανείς διότι μέσα από τους επαγγελματικούς ιστότοπους σκοπός είναι η αύξηση του brand awareness και κατά συνέπεια της πελατείας μας.
Δυστυχώς το μεγαλύτερο ποσοστό αφού πάρει μία ιστοσελίδα στα χέρια του θα ασχοληθεί για ένα μικρό διάστημα στην αρχή και μετά είτε λόγω χρόνου είτε λόγω ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες γνώσεις (SEO) η ιστοσελίδα θα βαλτώσει και μείνει στα αζήτητα της Google.
Είναι κακώς σχεδιασμένη και αργή
Μία ιστοσελίδα πρέπει από όλες τις πλευρές να είναι φιλική προς το χρήστη, εύκολα πλοηγήσιμη ώστε να βρίσκει ο υποψήφιος πελάτης τις κατάλληλες πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να πατήσει πέντε κουμπιά, γρήγορη, να είναι σχεδιασμένη για κινητά επειδή το 70% και πάνω των αναζητήσεων γίνεται πλέον από κινητά.
Και φυσικά το design της να είναι σχετικά μοντέρνο και καλαίσθητο χωρίς υπερβολές.
Δεν έχει call to action
Σκοπός μιας ιστοσελίδας που έχει επισκεψιμότητα είναι να καταφέρουμε τον υποψήφιο πελάτη είτε να μας δώσει τα στοιχεία του είτε να μας στείλει αυτός email ρωτώντας μας αν έχει μία απορία ή σχετικά με τις υπηρεσίες μας.
Το να φέρουμε κόσμο στο site μας ώστε να παίρνει την ενημέρωση που χρειάζεται από την αρθρογραφία μας π.χ. και να φεύγει είναι ένα δεδομένο το οποίο θα πρέπει να μελετήσουμε αρκετά ώστε με τις κατάλληλες τεχνικές όσο γίνεται να το αποτρέψουμε.
Ένα pop up την κατάλληλη στιγμή με ένα κέρδος μικρό για τον πελάτη είναι μία από τις καλύτερες τακτικές ώστε να καταφέρετε να πάρετε το e-mail του και τη στιγμή που θα αποφασίσετε να του προωθήσετε είτε μία προσφορά σας είτε τα νέα σας να ξαναβρεθείτε μπροστά του.
Υπηρεσίες
Οι υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας θα πρέπει να είναι ξεκάθαρες και σωστά δομημένες μέσα στην ιστοσελίδα σας χωρίς υπερβολές και χωρίς να μπερδεύεται ο πελάτης.
Επικοινωνία
Επικοινωνία δεν είναι μόνο το email και ένα τηλέφωνο διότι πολύ πιθανοί πελάτες μπορεί να χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους ποιο εύχρηστους προς αυτούς.
Προσθέστε και τα social media κανάλια σας αλλα και Skype, Viber, Μessenger με προτροπή να σας στείλουμε μήνυμα εκεί.
Η διαχείριση μιας μοντέρνας ιστοσελίδας με σκοπό την αύξηση του πελατολογίου σίγουρα δεν είναι εύκολη δουλειά και χρειάζεται χρόνος και γνώσεις.
Ιωάννης Μπάκας
General Manager – Digital Rev